Jacek Świat Jacek Świat
305
BLOG

"Polska równych szans"

Jacek Świat Jacek Świat Polityka Obserwuj notkę 1

Szanowni Państwo,
 
Decyzją wyborców została mi powierzona funkcja posła na Sejm VII kadencji. Wszystkim, którzy oddali głos na mnie i na listę Prawa i Sprawiedliwości składam serdecznie podziękowania.
 
Głosy Polaków traktuję jako wyraz poparcia dla wielkiego planu naprawy Polski, jaki postuluje Prawo i Sprawiedliwość. Naprawy państwa, którego słabość i degrengoladę tak tragicznie obnażyła tragedia smoleńska.
 
Państwa głosy traktuję jako wielki kredyt zaufania udzielony na podstawie mojej drogi politycznej i życiowej. Jest więc dla mnie wielkim wyzwaniem, by na to zaufanie zasłużyć i godnie kontynuować misję mojej żony Aleksandry.
 
Państwa głosy są też umocnieniem w wierze, iż warto kontynuować pracę nad budową Polski Solidarnej, Polski równych szans, Polski odpowiedzialnej. Moją pracę w Sejmie VII kadencji chcę poświęcić wspieraniu inicjatyw, które będą nas przybliżały do tych idei.
 
Przyjdzie nam działać w warunkach szczególnie trudnych - w opozycji; pod presją brutalnych ataków większości mediów i środowisk opiniotwórczych. Wierzę, że Klub Parlamentarny Prawo i Sprawiedliwość – którego pragnę być lojalnym uczestnikiem – potrafi wskazać Polakom alternatywę dla szkodliwych i nieudolnych rządów obecnej koalicji.
 
Z poważaniem,
Jacek Świat

 

www.jacekswiat.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka